Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

novy vstrik a porad nejde na 4valce

(Michal , 5. 4. 2018 19:09)

Zdravim , nevime si rady s novym vstrikem v Passatu 2007 125kw BMR . Mame overeny servisem vstrik , kabely zmerene , vsechny utahovaci momenty spravne a motor stale chyta jen na tri valce . Zkouseli jsme odvzdusnit , proturovat motor ale porad nic . Je treba sparovat novy vstrik pomoci diagnostiky ? Jinak nevim kde delame chybu .

Diky Michal S.

Re: novy vstrik a porad nejde na 4valce

(siemens-live.cz, 9. 4. 2018 20:41)

Dobrý den,

přes diagnostiku se nic párovat/kódovat nemusí. Jednotka si s tím poradí. Zkuste prohodit vstřik třeba se vstřikem z vedlejšího válce. Pokud bude závada stejná, je to vstřikem. Jaké má označení tento nový vstřik a jaké ty stávající?

Odpověd

(Nedopita, 14. 12. 2016 3:28)

Proč tu máte možnost komentovat když na komentář nikdo nereaguje? !!

Re: Odpověd

(kirman martin, 26. 3. 2018 12:41)

dobry den, mam dotaz. vw passat 2.0 tdi 103kw
diagnostika pise vadny ventil/vstrik hlava valce 4- zkrat na plus nebo kostru. musim vstrik vymenit nebo da se ještě opravit, nebo je to ventil. auto nastartuju bez problemu ale poslední dobou auto při seslapnuti pedalu na 3,4,5,6ku zacne cukat jako kdyby jelo na 3valce. jednou ci dvakrát napsalo motor do dilny ale za cca 5 minut slo zas nastartovat. nevite co stim. dik za odpověď.

Re: Re: Odpověd

(siemens-live, 28. 3. 2018 12:02)

Dobrý den,

pravděpodobně jsme si již volali.

passat 2.0 tdi 103kw

(kirman martin, 26. 3. 2018 12:48)

dobry den, mam dotaz. vw passat 2.0 tdi 103kw
diagnostika pise vadny ventil/vstrik hlava valce 4- zkrat na plus nebo kostru. musim vstrik vymenit nebo da se ještě opravit, nebo je to ventil. auto nastartuju bez problemu ale poslední dobou auto při seslapnuti pedalu na 3,4,5,6ku zacne cukat jako kdyby jelo na 3valce. jednou ci dvakrát napsalo motor do dilny ale za cca 5 minut slo zas nastartovat. nevite co stim. dik za odpověď.

2.0 tdi bmn 2007

(Dominik, 17. 10. 2017 18:22)

Dobrý den,

O2 RS BMN mi občas cuká,ztrácí se chladící kapalina a zvedla se spotřeba. Co jsem se dočetl na internetových diskuzích vypadá to na prasklou hlavu :/.. možná podfouknutý vstřik, ale ten by neměl za následek ztrácející se kapailinu. (?) Zajímal by mě Váš názor. (Vstřik na prvním válci byl nedávno měněn - hláška: motor do dílny) Moc děkuji za odpověď.

Re: 2.0 tdi bmn 2007

(siemens-live, 30. 10. 2017 19:30)

Dobrý den,

pokud se ztrácí kapalina, bude pravděpodobně prsklá hlava, přinejlepším těsnění pod hlavou. Podfouklý vstřikovač nemá za následek ztrácející se kapalinu. Možná je to cukání. Až budete vstřikovače vyndávat, koukněte na dosedací plochy vstřiků, zda tam nebude zčernalé místo od spalin.

Vstřiky

(Ondřej Cihlář, 13. 5. 2017 15:08)

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na problém,který mi nastal po výměně vstřiku.
Začalo to klasicky,motor do dílny ,zkrat na kostru, po té jsem nechal raději zrepasovat všechny 4ks vstřiku PPD siemens 73M.Po smontování však nejde auto nastartovat, po roztažení nedrží volnoběh, v tahu cukání, jakoby to nemělo výkon a jelo na tři válce, kouří z výfuku. Tak teď,už nevím co se mohlo stát,nebo zda jsem udělal někde chybu.Díky za odpověd.

Auto v nouzáku

(Poledník Jiří, 12. 11. 2016 12:31)

Dobrý den.
Auto spadlo do nouzového režimu (max 2000 otáček a motor cuká), bliká kontrolka žhavení-hláška: motor do dílny.
Auto normálně nastartuje, volnoběh nehoupe. Smrdí z výfuku takovej kyselej smrad. Může být vadný vstřik?
Nebo spíše DPF?
Děkuji za odpověď. Poledník
pyropas@seznam.cz

Re: Auto v nouzáku

(siemens-live, 6. 2. 2017 22:35)

Dobrý den,

pokud spadne auto do nouzového režimu, závad může být několik(egr ventil, váha vzduchu, ventil N75, zaseklé lopatky na turbu, díra v hadici nebo chladiči u turba, atd...) Nejdříve napojit na dignostku a vypsat chyby, které to píše.

OCTAVIA TDI RS Kouřivost

(Nedopita Jan, 3. 11. 2016 3:08)

Dobrý den přeji. Potřeboval bych poradit ? :) , dost mi kouří auto, bohužel už bývalý majitel nechal vykuchat DPF ,byl jsem na úpravě řídící jednotky to celkem pomohlo ,ale kouří to stále, méně ,ale stále. Pomohlo by mi vyčištění vstřiků ( u vás )?? Auto jede parádně necuká,startuje pěkně jen to hulení z výfuku. :( děkuji moc za odpověd. Nedopita Liberec. nedopita.jan@seznam.cz tel.607810992

Re: OCTAVIA TDI RS Kouřivost

(siemens-live, 6. 2. 2017 22:31)

Dobrý den,

vyčištění vstřikovačů v ultrazvuku bych nechal udělat stejně už jen jako prevenci. Neřeknu Vám 100 procentně, jestli to pomůže nebo ne, ale za zkoušku to stojí. Pokud jsou trysky již hodně zakarbonované, může docházet ke špatnému rozprášení nafty, což ve výsledku znamená, že nedojde ke spálení všeho vstříknutého paliva(kouřivost). S tímto problémem mi volá relativně dost lidí a nejvíce se 125kW s DPF.
A pokud je DPF vykuchaný, tak hodně záleží na kvalitě softwaru, takže bych úpravu softu svěřil někomu, kdo s tím má s tímto zákrokem letitou praxi.

Nefunkční odkaz odpovědi.

(siemens-live, 6. 2. 2017 22:19)

Všem dotazovaným se omlouvám, ale nešlo odpovědět dříve z důvodu chyby na stránkách.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9