Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

A4 BRD

(Jan, 3. 12. 2018 12:46)

Dobrý den,
dotaz na motor 125kW BRD od audi. Na volnoběh motor 'kucká' a na otáčkoměru kmitají otáčky (docela logické), než se zahřeje tak hulí bíle a má zvýšenou spotřebu na volnoběh. Diag jediné co ukazuje tak je ve fázi 'kuckání' a hulení je špatné hodnoty na prvním válci na vstřiku a společně s tím i váha vzduchu ukazuje špatné hodnoty. Váha vzduchu by měla být vpohodě. Potřeboval bych nějaké návrhy co by to mohlo být nikdo si s tím neví rady.
Předem za návrhy děkuji :)

Re: A4 BRD

(siemens-live.cz, 4. 12. 2018 14:22)

Dobrý den,

jen pro začátek. Žhavicí svíčky jsou o.k.?
Jak dlouho od nastartování studeného motoru toto trvá?
Případně zkusit sundat ventilové víko a napružit konektory u tohoto vstřiku. Pokud nepomůže, tak vstřikovač vyndat a kouknout na dosedací plochu, zda nedošlo k podfouknutí spalinami. Pokud bude dosedací plocha v pořádku, na zkoušku prohodit tento vstřik se vstřikem na druhém válci a pokud chyba bude cestovat, tak bude bohužel vadný vstřikovač. Minulý týden jsem řešil zrovna to samé. Namontoval jsem rezervní, co měl majitel a byl klid.

Re: Re: A4 BRD

(Jan, 4. 12. 2018 18:11)

Žhavící svíčky o.k. výměna v srpnu.
Čas asi nejsem schopný odhadnout, ale začne to jakmile se začne zvedat teplota a jakmile se zahřeje na 90 tak problém ustane.
Otestuji prohození vstřiků mezi sebou.
Děkuji za radu

Re: Re: Re: A4 BRD

(Jan, 22. 12. 2018 18:28)

Tak problém cestoval... bohužel po testech vstřikovačů se ale zjistilo, že není špatný 1 na prvním válci který dorovnával vetším dávkováním nafty, ale zbylé 3 ... bohužel mi bylo i sděleno, že všechny 3 poškozené vstřikovače nelze opravit... chci se zeptat zda se lze dostat do tohoto stavu nebo zda jdou repasovat vždy? Ještě nemám protokol, takže nemůžu ani napsat co je v protokolu z testů až ho budu mít v ruce přeposlal bych informace zda jsou opravdu vstřikovače neopravitelné nebo zda je lze opravit

Re: Re: Re: Re: A4 BRD

(siemens-live.cz, 26. 12. 2018 19:02)

Dobrý den,

zkusit v tomto případě nechat vyměnit trysky za nové.
Ale nedokážu zaručit, zda tím bude problém 100pro vyřešen. Já bohužel opravuji jen piezoelement, kterým to ale určitě není. V dohledné době bych měl mít k dispozici i stolici na test vstřikovačů, takže pak bychom byli moudřejší.

Vstriky siemens

(Martin , 28. 11. 2018 17:38)

Dobrý den dokázal by ste mi říct podle výsledků ze stolice jestli jsou zbylé vstrikovace spatne?

Vstriky siemens

(Martin , 24. 11. 2018 22:50)

Oprava M a T děkuji.

Re: Vstriky siemens

(siemens-live.cz, 28. 11. 2018 8:36)

Dobrý den,

kombinovat můžete M a T bez problémů.
Stejně je tomu i u 103kW označení D a S.
Jedná se o stejné typy, ale náhrady s označením T mají "odolnější" provedení piezoelementu.

Vstriky siemens

(Martin , 24. 11. 2018 22:49)

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli se mezi sebou můžou kombinovat vstriky M a S díky.

A4 B7 - BRD

(Karel, 9. 11. 2018 15:58)

Zdravím, měl bych dotaz trošku jiného typu. Jelikož sem bohužel majitelem motoru 125kw BRD a pravděpodobně trpím příznaky podfouknutého vstřiku nebo špatné trysky (Nerovnoměrný volnoběh kdy motor škube s celým autem, špatné starty, zvýšená spotřeba na volnoběh). Při odpojení váhy se nic z těchto závad neprojeví, protože nahodí nějaký nouzový režim na dorovnání ztrát, ale auto hulí, že bych nechtěl jet sám za sebou. DPF vykuchaný předchozím majitelem, jediné co ještě budu zjišťovat je zda nebyl nahrazen katalyzátorem a nekoukal sem, které vstřiky tam jsou kdyžtak ještě dopíši jako odpověď pod dotaz až se stavím v audi zda bylo auto na svolávačce. Diag nic nezobrazuje pouze při vibracích na volnoběh špatné hodnoty na váze vzduchu a jednom vstřiku.

Otázky na které by mě zajímala odpověď zní:
1. Bavíme se tu o vyzkratovaných vstřikách oprava/prevence jaká je životnost této prevence? Oprava je přímo na vstřikovači? (Jde mi o to kdybych rozebral celý motor i na kontrolu hlavy zda bych Vám mohl přivézt jen vstřiky na opravu mám to k Vám poměrně z ruky abych řekl pravdu.)
2. Mechanicky předpokládám, že se dají vždy opravit případně pouze vyměnit trysky? A životnost mechanické části po opravě?
3. Motor ma najeto 243000km má vůbec smysl ho opravovat? Dost lidí mi říká, že je docela nesmysl tyto motory opravovat, že je to opravdu náročné na peněženku?
4. Kolik by stála GO motoru jako taková v servisu? A opět životnost?
5. Na závěr má tento motor nějaké specifické výhody kvůli kterým ho opravit? Nebo se hold budu msuet smířit s tím, že sem zvolil špatnou koupi?

Víceméně mi jde o to zda vůbec motor opravovat... S autem sem spokojený ale řeším tento problém již 3tím měsícem a zatím sem mi nepovedlo problém vyřešit a ani když sem auto dal do servisu tak mi nikdo nebyl schopný pomoci... Mám docela chuť celej motor vyhodit a narvat tam starý 1.9TDi z Passata 96kw hodit tam chip na 121kw a bylo by po starostech...
Předem děkuji za odpověď

Re: A4 B7 - BRD

(siemens-live, 13. 11. 2018 10:03)

Dobrý den,

pokusím se postupně odpovědět na Vaše otázky.

1) Na opravu vstřikovačů, ať už jsou vyzkratované nebo jako prevence, dáváme standardně záruku 2 roky. Vzhledem k praxi jakou máme s těmito vstřikovači, můžeme říci, že i po cca 10-ti letech, co se touto opravou zabýváme, zpětnou odezvu o tom, že vstřikovače znovu odešly, nemáme. Oprava je přímo v piezoelementu na vstřikovači, který řídí vstřikovanou dávku od signálu z ŘJ.

2)Mechanická oprava je pouze v samotné výměně trysek, jak píšete. Jen firem na tuto opravu je v ČR minimum.

3)Jde o to, co vše chcete na motoru opravovat? Pokud to je pouze vstřikovači....

4)Generální opravou motoru se nezabývám, takže bohužel nedokáži na toto odpovědět. Jen vím, že cena za polomotor po GO se pohybuje na internetu kolem 20tis.

5)Tento motor má bohužel docela dost problematických míst, které Vám můžou znepříjemnit život. Od praskajících hlav, přes zadřená turba, protočené hřídelky olejového čerpadla, které má za následek zadření motoru, až po zkratované vstřikovače. Ale jak se říká, každý motor má něco. Ale výměna za 1,9tdi by bylo nereálné a ve výsledku by jste si přidělal daleko více starostí...STK, atd.. Ideálně vstřikovače vyndejte a prohlédněte dosedací plochy v hlavě i na vstřikovači, zda nedošlo k podfouknutí a pak mi kdyžtak zavolejte.

Octavia II RS BMN

(Petr, 9. 11. 2018 14:58)

Zdravím,potřeboval bych radu.Mám Octavii II RS pd bmn. Občas mi auto pocukávalo kolem 2000 otáček..až jednoho dne při vyřazení a zpětným zařazení rychlosti se auto začlo klepat na volnoběh a šel z výfuku strašný kouř. Auto nehlásilo žádnou chybu...V autě vstřiky s označením TX které už údajně byly ve Škodě měněny. Mysleli sme že je špatný pouze 1 vstřik tak jsem sehnal funkční vstřik s označením T a problém stále trvá..nastartuju auto,cuká na volnoběh..při delším nastartování jde z výfuku kouř a auto po čase samo zdechne..nějaký tip jak to vyřešit? Jestli neni víc vstřiků ko a nebude potřeba repas u všech.

Re: Octavia II RS BMN

(siemens-live, 13. 11. 2018 9:40)

Dobrý den,

pravděpodobně Vám některý ze vstřikovačů podfukuje.
Ideálně mi zavolejte a domluvíme se na opravě. Na vstřikovače, které máte v autě se svolávací akce vztahovala, ale bohužel už skončila. Jako náhrady byly vstřikovače opět jen Siemens(Continental) 03G130073T nebo 03G130073TX, BOSH nikdy.
Pokud by vstřikovače podfouklé nebyly, tak by bylo dobré zkontrolovat tandemové čerpadlo včetně podávacího v nádrži.

Audi B7 125kW BRD

(Formánek , 30. 9. 2018 22:01)

zdravim, muj problem se s nejvetsi pravdepodobnosti tyka vstrikovacu. Jsou tam originaly. Motor po startu houpe, cuka... je to celkem nepříjemné. Dale zvysena kourivost, do modra a zvysena spotreba. Na diagnostiku se moc spolehat nelze. nehlasi to zadnou chybu. za studena sice mam spatne hodnoty na vstriku, ale po ohrati motoru nic. nove vstriky za 60 tis se. mi tam nachce davat. kdyz se podivam od jake znacky jsou nove vstrikovace v nabidce vidim tam Bosch. Udajne byla velka svolavaci akce na vymenu vstriku od koncernu zdarma. Mam zajem problem resit, ale ani na otazku v servisu jestli problemy zmizi po vymene vstriku mi nerekli ze je to 100%.

Re: Audi B7 125kW BRD

(siemens-live, 11. 10. 2018 7:33)

Dobrý den,

Svolávací akce bohužel na tyto vstřikovače už není. Máte v motoru 100% vstřikovače Siemens. Bosch určite ne.
Pravděpodobně Vám některý ze vstřikovačů podfukuje. Po ohřátí auta dojde změnou roztažnosti materiálu k utěsnění tohoto problematického místa mezi dosedací plochou vstřikovače a sedla v hlavě. Kdyžtak zavolejte, můžeme domluvit opravu.

Re: Audi B7 125kW BRD

(Peckovic, 24. 10. 2018 12:21)

Chlape vstřikama to neni mám všechny nové a hulí to pořád stejně

2.0tdi BRD 125kW

(Lukáš, 23. 6. 2018 22:30)

Zdravím všechny, mám dotaz ohledně mé a4 b7...
Nedávno jsem byl na úpravě softwaru a chlapík co mi to upravoval a následně v autě jel mi sdělil, že jeden vstřik ve špičce vynechává, po ubrání a přidání plynu je vše v pořádku. Dočetl jsem se, že u PPD vstřiků nelze měnit špičky za “lepší” ani je opravovat, co je na tom pravdy a kde mi případně mohou pomoci?
Díky za rady

Re: 2.0tdi BRD 125kW

(siemens-live, 18. 7. 2018 0:07)

Dobrý den,

s těmito vstřikovači je bohužel problém, co se týče mechanické rapase, ať už samotných trysek, či ostatních částí vstřikovače. Výrobce nedodává a ani nedodával žádné náhradní díly, takže nezbývá, než koupit vstřikovač nový, případně "repasovaný" opět jen od výrobce či dealera.
K Vašemu problému: ideálně vstřikovače vyndat, vyčistit trysky ultrazvukem, dát nové kroužky a šrouby a nastavit správnou vůli na vahadlech, které stlačují vstřikovače. Dále doporučuji vyměnit kabelovou lištu, případně zkusit napružit konektory ke vstřikovačům. Často bývají vyhřáté a dochází ke ztrátě kontaktu a tím pádem k přechodovému odporu, který může mít za následek přerušení signálu od jednotky ke vstřikovači.

Dotaz

(Lidický, 14. 11. 2016 12:44)

Zdravím,nechal jsem si otestovat v Litoměřicích vstřiky Siemens BKP,dnes mi volal pán,že jsou všechny vstřiky nepoužitelné,včetně jednoho,který jste upravoval Vy,a které do výměny hlavy jezdily.
Máte pro mně nějaký nápad,co s tím?Dík

Re: Dotaz

(siemens-live, 6. 2. 2017 22:15)

Dobrý den,

z mé vlastní zkušenosti již nenechávám vstřikovače nikde testovat, jelikož výsledek z testu byl vždy jak popisujete(vstřikovače nepoužitelné, hodnoty mimo toleranci, apod.) Zkoušel jsem je dávat nezávisle do různých firem a výsledek stejný. Úsměvné na tom bylo, že při montáži do auta vstřikovače normálně fungovaly a korekce na vstřikovačích stále v normě.
Nevím, kde byl problém u Vašeho auta, ale pokud jste je nechal testovat preventivně, tak bych se tím testem opravdu neřídil. Max.nechat vyčistit trysky v ultrazvuku a jezdit dál.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

následující »