Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

siemens-live - Re: Auto v nouzáku

Dobrý den,

pokud spadne auto do nouzového režimu, závad může být několik(egr ventil, váha vzduchu, ventil N75, zaseklé lopatky na turbu, díra v hadici nebo chladiči u turba, atd...) Nejdříve napojit na dignostku a vypsat chyby, které to píše.

Nedopita Jan - OCTAVIA TDI RS Kouřivost

Dobrý den přeji. Potřeboval bych poradit ? :) , dost mi kouří auto, bohužel už bývalý majitel nechal vykuchat DPF ,byl jsem na úpravě řídící jednotky to celkem pomohlo ,ale kouří to stále, méně ,ale stále. Pomohlo by mi vyčištění vstřiků ( u vás )?? Auto jede parádně necuká,startuje pěkně jen to hulení z výfuku. :( děkuji moc za odpověd. Nedopita Liberec. nedopita.jan@seznam.cz tel.607810992

siemens-live - Re: OCTAVIA TDI RS Kouřivost

Dobrý den,

vyčištění vstřikovačů v ultrazvuku bych nechal udělat stejně už jen jako prevenci. Neřeknu Vám 100 procentně, jestli to pomůže nebo ne, ale za zkoušku to stojí. Pokud jsou trysky již hodně zakarbonované, může docházet ke špatnému rozprášení nafty, což ve výsledku znamená, že nedojde ke spálení všeho vstříknutého paliva(kouřivost). S tímto problémem mi volá relativně dost lidí a nejvíce se 125kW s DPF.
A pokud je DPF vykuchaný, tak hodně záleží na kvalitě softwaru, takže bych úpravu softu svěřil někomu, kdo s tím má s tímto zákrokem letitou praxi.

siemens-live - Nefunkční odkaz odpovědi.

Všem dotazovaným se omlouvám, ale nešlo odpovědět dříve z důvodu chyby na stránkách.



 


Statistiky

Online: 2
Celkem: 398197
Měsíc: 6964
Den: 184