Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

2.0 tdi BMR

(Tomo, 30. 12. 2018 23:30)

Dobry den.
1 mam takyto problem auto ma problem pri prvom starte
dlhsie toci. potom ked nabehne tak startuje na supu.
2 sprava sa cudne niekedy strasne dymi a cuka na volnobehu.

dakuejm.

Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 14:47)

Dobrý den,

zkusil bych nejdříve vyměnit o-kroužky na vstřikovačích.
Někde se evidentně ztrácí tlak nafty.
Pokud cukání a dým na volnoběhu je po prvním startu, tak je to zpravidla zavzdušněním paliv.soustavy v hlavě.
Ideálně vyndat vstřikovače, kouknout na dosedací plochy, zda není některý vstřik podfouklý a pokud není, tak dát nové o-kroužky a mělo by to zase šlapat.
A případně ještě napružit konektory na vstřikovačích.

Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 2. 1. 2019 22:00)

-zdravim ano vstrekovace boli demontovane a mal som ich na tlakovej skuske boli dobre. tak tam sa uz menia potom automticky uz tie kruzky ci sa mylim?? ale zase ma nabehane 270 000 a neveim ci su tie vstreky povodne alebo nie. teraz uz toci toci raz naskoci raz vybije baterku.
- musim cez kable nastartovat ale tocit dlho, nevadi to tomu autu, nepokazim to? dakujem

Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 3. 1. 2019 20:22)

Dobrý den, v dnešní době nic automaticky neprobíhá.
Musíte se zeptat, kdo Vám tam vstřikovače zpětně montoval. Každopádně doporučuji při montáži dát nové o-kroužky a šrouby, jinak není nic 100 procentní. Maximálně může při tomto delším startování odejít startér. Doporučuji proto max. 10s. startovat s 30s pauzou. Přeci jen při startovacích otáčkách není zajištěno dostatečné mazání.
Ideálně zkuste dát nové o-kroužky a pokud by to nepomohlo, tak se podívat na tandemové čerpadlo, zda nejsou úniky i tam.

Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(2,0 tdiBMR, 10. 3. 2019 9:02)

1- zdvarim Vas tak tak to dyme ie a cukanie bolo zapricinene triskou na 3 valci tu som vymenil aj kabelaz ku vstrekom. auto prestalo dymit a cuakt.
2- zatial som urobil 1300km a zase citim take mierne chvenie co to moze byt zeby dalsi vstrek dakujem ..??

Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 9:25)

Dobrý den,

pokud je to chvění v zátěži(pod plynem), tak to může být opět nějaký podfukující vstřikovač, případně i zanesený palivový filtr.

2,0 TDI PD RS

(Vladimír, 11. 3. 2019 23:46)

Dobrý den občas se mi stává že když mám auto ohřáté tak při volnoběhu když stojí tak volnoběh nejde čisté a občas cukne v motoru. Když to dělalo posledně tak jsem obešel auto a při poslechu u výfuku bylo slyšet jak Kucka . Když jsem vzal telefon že to nahraju tak to na potvoru přestalo. Co by to mohlo být děkuji.

Re: 2,0 TDI PD RS

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 9:22)

Dobrý den,

může být bohužel vícero příčin:
-špatný kontakt na el.kabelové liště ke vstřikovačům
-možné podfouknutí spalin u vstřikovače
-mechanická závada na vstřikovači
-netěsnost v uložení vstřikovače(poškozený o-kroužek, vymačkané uložení)
-zanesený palivový filtr
-načaté tandemové čerpadlo
atd....

Test/repase

(Miroslav Doubek, 14. 3. 2019 14:59)

Dobrý den,
je možné otestovat tyto vstřily pro motor BMN 125kw popřípadě repasovat? Zaslal jsem tyto vstřiku do největší firme zabývající se testováním a bylo mi zděleno, že tyto vstřiky nelze testovat a že neví o žádné firmě, která má možnost je vůbec otestovat. Děkuji za reakci.

Re: Test/repase

(siemens-live.cz, 25. 3. 2019 8:58)

Dobrý den,

s těmito vstřikovači je všeobecně problém z důvodu absence náhradních dílů pro mechanickou repasi.
Pár firem na otestování těchto vstřikovačů v ČR určitě najdete, ale je jich opravdu minimu. My "repasujeme" pouze elektrickou část vstřikovače(piezoelement). Nevím, jaký máte konkrétně problém, kdyžtak mi zavolejte a pokusíme se najít řešení.

Výměna vstriku

(Jahoda, 29. 12. 2017 21:59)

Dobrý den,

Mám Octavií 2 rs 2.0 Tdi pd

Na aute mi odešel jeden vstrik.

Vstrik jsem nechal opravit , všechny ultrazvukem vyčistit , pregumickovat.

Po výměně vstriku auto nejde nastartovat , auto pouze toci 2x-4x už vypadalo jako ze by mohlo chytnout ale nic , rozvody- Ok, liťsta vstriku nova, čerpadla Ok, diagnostika čistá .

Po roztazeni na laně auto po chvilce chytlo ale vypadalo to jako když běží na 3 hrnky, po lehkém přidání plynu chciplo a neslo natočit ,

Nevíte co by to mohlo být ??

Děkuji za odpoved

Re: Výměna vstriku

(TExas, 8. 1. 2018 19:57)

Řešil jsem před svátky bohužel to samé. Naneštěstí 3 vstřiky mrtvé mechanicky, 1 elektronicky. Příznaky téměř to samé, až na to, že mi to takhle 2x zdechlo v křižovatce.... tady v ČR to nikdo nebyl schopnej opravit, všude jen bohužel to, že opravují elektronické chyby....nakonec jsem se hnal firmu v polsku, která dělá repas i mechanických závad a podařilo se za to docela rozumné peníze.

Re: Re: Výměna vstriku

(siemens-live, 23. 1. 2018 19:26)

Dobrý den, můžete sem dát kdyžtak kontakt na Polskou firmu?

Re: Re: Re: Výměna vstriku

(Dominik, 4. 1. 2019 20:32)

Zdravím, mám taky podobný problém.. jediná firma v Polsku co jsem našel je wtryskinowak, jsou to oni? Díky

Re: Re: Re: Re: Výměna vstriku

(siemens-live.cz, 7. 1. 2019 14:10)

Dobrý den,

bohužel neznám.
Jaký máte přesně s autem problém?

A4 BRD

(Jan, 3. 12. 2018 12:46)

Dobrý den,
dotaz na motor 125kW BRD od audi. Na volnoběh motor 'kucká' a na otáčkoměru kmitají otáčky (docela logické), než se zahřeje tak hulí bíle a má zvýšenou spotřebu na volnoběh. Diag jediné co ukazuje tak je ve fázi 'kuckání' a hulení je špatné hodnoty na prvním válci na vstřiku a společně s tím i váha vzduchu ukazuje špatné hodnoty. Váha vzduchu by měla být vpohodě. Potřeboval bych nějaké návrhy co by to mohlo být nikdo si s tím neví rady.
Předem za návrhy děkuji :)

Re: A4 BRD

(siemens-live.cz, 4. 12. 2018 14:22)

Dobrý den,

jen pro začátek. Žhavicí svíčky jsou o.k.?
Jak dlouho od nastartování studeného motoru toto trvá?
Případně zkusit sundat ventilové víko a napružit konektory u tohoto vstřiku. Pokud nepomůže, tak vstřikovač vyndat a kouknout na dosedací plochu, zda nedošlo k podfouknutí spalinami. Pokud bude dosedací plocha v pořádku, na zkoušku prohodit tento vstřik se vstřikem na druhém válci a pokud chyba bude cestovat, tak bude bohužel vadný vstřikovač. Minulý týden jsem řešil zrovna to samé. Namontoval jsem rezervní, co měl majitel a byl klid.

Re: Re: A4 BRD

(Jan, 4. 12. 2018 18:11)

Žhavící svíčky o.k. výměna v srpnu.
Čas asi nejsem schopný odhadnout, ale začne to jakmile se začne zvedat teplota a jakmile se zahřeje na 90 tak problém ustane.
Otestuji prohození vstřiků mezi sebou.
Děkuji za radu

Re: Re: Re: A4 BRD

(Jan, 22. 12. 2018 18:28)

Tak problém cestoval... bohužel po testech vstřikovačů se ale zjistilo, že není špatný 1 na prvním válci který dorovnával vetším dávkováním nafty, ale zbylé 3 ... bohužel mi bylo i sděleno, že všechny 3 poškozené vstřikovače nelze opravit... chci se zeptat zda se lze dostat do tohoto stavu nebo zda jdou repasovat vždy? Ještě nemám protokol, takže nemůžu ani napsat co je v protokolu z testů až ho budu mít v ruce přeposlal bych informace zda jsou opravdu vstřikovače neopravitelné nebo zda je lze opravit

Re: Re: Re: Re: A4 BRD

(siemens-live.cz, 26. 12. 2018 19:02)

Dobrý den,

zkusit v tomto případě nechat vyměnit trysky za nové.
Ale nedokážu zaručit, zda tím bude problém 100pro vyřešen. Já bohužel opravuji jen piezoelement, kterým to ale určitě není. V dohledné době bych měl mít k dispozici i stolici na test vstřikovačů, takže pak bychom byli moudřejší.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

následující »