Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Vstřiky RS PD

(Dobrý den, chci se zeptat musí se po výměně vstřiků u Octavie 2 RS PD Měnit software když jsem místo vstřiků M dal T? , 20. 8. 2021 20:02)

Dobrý den, chci se zeptat musí se po výměně vstřiků u Octavie 2 RS PD Měnit software když jsem místo vstřiků M dal T?

Re: Vstřiky RS PD

(siemens-live.cz, 23. 8. 2021 12:07)

Dobrý den, nemusí se přehrávat nic. Vstřikovače 03G130073M a 03G130073T(TX) jsou záměnné.

chrysler voyager

(Lenka, 23. 5. 2021 13:31)

Dobrý den mám dotaz máme doma voyagera 03 je po výměně všech vstriku udělané nové rozvody a netahne jak ma nějaké rady co by s tím mohlo byt ? Dekuji

Re: chrysler voyager

(siemens-live.cz, 26. 5. 2021 9:04)

Dobrý den, jak se auto chovalo před výměnou vstřikovačů a rozvody? Vstřikovače jsou nyní nové nebo repas? Rozvody jsou nastaveny na přípravky? O jaký se jedná motor?

Audi A3 2,0tdi 125kw BMN

(Michal P., 23. 2. 2021 9:27)

Dobrý den, vysoká kouřivost (bíle), na vyšší rychlostní stupeň se auto roztřepe a je hlučné při otáčkách 2,1-2,5, nízký výkon, vysoká spotřeba (3,5l/hod dle diag.), při zrychlování na plný plyn za "studena" auto občas vynechá, na volnoběh za studena se motor jakoby kucká. Jsou toto všechno příznaky podfouklého vstřiku?
Na diag. žádné závady. Při studeném motoru mají dva vstřiky hodnotu necelých +2. Při zahřátém jsou všechny čtyři na hodnotě cca +50. Děkuji

Re: Audi A3 2,0tdi 125kw BMN

(Michal P., 23. 2. 2021 9:28)

Oprava: při zahřátém motoru hodnota vstřiku +0,50

Re: Audi A3 2,0tdi 125kw BMN

(siemens-live.cz, 23. 2. 2021 12:14)

Dobrý den,

pokud auto při nižších otáčkách a vyšších rychlostních stupních začne vibrovat, tak je to pravděpodobně některý z podfouklých vstřikovačů.
Více by se samozřejmě vidělo, až by se vstřikovače vyndali, aby byla vidět dosedací plocha, zda je opálená od spalin, či nikoliv.

Škoda Octavia II RS.. rv. 2006/12..BMN 2.0 16V TDI 125 KW..Vstřikovač.

(Filip M. , 13. 2. 2021 10:29)

Dobrý den, rád bych se zeptal co je se vstřikovačem pokud má velmi vysokou hodnotu cca 9+.(mll/min)..???..

Re: Škoda Octavia II RS.. rv. 2006/12..BMN 2.0 16V TDI 125 KW..Vstřikovač.

(siemens-live.cz, 17. 2. 2021 10:14)

Dobrý den,

mohl by jste mi poslat na mail hodnoty dávek všech vstřikovačů?
Ideálně z VAGu nebo Delphi diagnostiky.

Škoda Octavia II RS.. rv. 2006/12..BMN 2.0 16V TDI 125 KW..Vstřikovač.

(Filip M. , 12. 2. 2021 19:49)

Dobrý den, rád bych se zeptal co je se vstřikovačem pokud má velmi vysokou hodnotu cca 9+.(mll/min)..???..

Octavie 2rs tdi bmn

(Hubas , 30. 1. 2021 14:26)

Dobrý den, mám octavii 2rs tdi pd 2008 mám problém se studenymi starty někdy to chytne na drc a pak to chytá blbě. Jinak auto jede dobře necuka regeneruje tak jak má.

Re: Octavie 2rs tdi bmn

(siemens-live.cz, 30. 1. 2021 19:06)

Dobrý den, žhavičky jsou v pořádku? Pokud ano, tak bych se zaměřil na o-kroužky na vstřikovačích.

Re: Re: Octavie 2rs tdi bmn

(Hubas , 31. 1. 2021 19:46)

Jo jo zhavice nové..

Cross Touran 2.0 tdi 125kw 2007

(Vlastimil, 22. 11. 2020 17:11)

Touran 2.0tdi BMN
2.0 TDI 125 kW BMN mám nové dpf, egr, turbo,vstriky ,čidla a stále se nedaří regenerace ,nevíte mi poradit čím by to mohlo byt ? Děkuji

Re: Cross Touran 2.0 tdi 125kw 2007

(siemens-live.cz, 25. 11. 2020 14:30)

Dobrý den,

nějakou chybu to hlásí?
Čidla teploty motoru ukazují správně jak na budíku, tak i na VAGu?
DPF je nový originál nebo náhrada?

Octavia RS

(Ondřej , 11. 10. 2020 10:47)

Dobrý den, na mé octávce se mi začalo stávat, že se mi cca ve 2200 otáčkách motor začal dusit a auto nechtělo dále zrychlovat a ani vytočit motor a po chvíli mi auto spadlo do nouze. Vždycky po vypnutí motoru jelo auto chvíli normálně a po nějaké době se to stalo znovu. Na volnoběh mi občas nedrželo otáčky a kolísaly mezi 800-1000, při těch 1000 otáčkách auto znělo jak kdyby mělo prasklý výfuk. Na diagnostice jsme zjistili, že mám na 50% zaplněný DPF a jako příčinu mi určili vstřiky na kterých mi naměřili hodnoty : 1. vstřik = 1,74 2.= 0,67 3.=1,49 4.=0,62. Udělali jsme nucenou regenaraci DPF a auto zatím jede normálně. Chtěl bych se zeptat jestli se z tohoto dá poznat jakou závadou vstřiky trpí a jestli je to opravitelné, či se budou muset pořídit nové ? Mockrát děkuji za odpověď.

Re: Octavia RS

(siemens-live.cz, 11. 10. 2020 20:53)

Dobrý den, v tomto případě by stálo za to vstřikovače demontovat, vyčistit ultrazvukem, překroužkovat, kouknout, zda není nějaký vstřik podfouknutý. Pokud není, tak osadit novými o-kroužky a šrouby, nastavit vůli na vahadlech a vidělo by se, zda se hodnoty zlepšily. Všeobecně tyto vstřikovače po mechanické stránce vydrží hodně. Kdyžtak mi zítra zavolejte a povíme si více.

Záhada

(Milan, 27. 9. 2020 10:42)

Zdravím, vyměnil jsem hlavu, nechal u vás vyčistit vstřiky. Nový šrouby jsou samozřejmost. Start na 1*, nasledně rozjezd a táhne suprově, ale jakmile uberu plyn už to potom netahá a navíc to na volnoběh škube. Za jízdy to neškubne nikdy. Po chvíli trápení bez zátahu vyskočí nedosaženo plnícího tlaku. Jenže vše kolem turba zkontrolováno a kvůli téhle chybě postupně koupeno vše nové. Může se takhle projevit tandemové čerpadlo? Málo spalin-turbo se neroztočí? Málo nafty motor škube? Za studena odchylky vstřikovanýho mnożství +-0.02 na všech, po zahřátí na všech +-1.76.

Re: Záhada

(Milan, 27. 9. 2020 10:43)

Motor BMN

Passat b6 2.0 tdi 125 kw

(Dominik , 14. 7. 2020 9:04)

Dobrý den potřeboval bych poradit se nevím si rady. Jel sem s práce a auto zničeno nic my začlo se klepat když sem sešlapnul plyn tak jak kdyby v motoru něco chrastítko tak sem to dostavil a znicrho nic když do toho sednu nastartuju tak se my to klepe a nemá to žádnou síla a s výfuku se strašně kouří mohli by stě my poradit co to je a kolik by to asi tak zhruba stalo prosím?


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

následující »