Jdi na obsah Jdi na menu
 

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Václav - Podfouklý vstřík

Dobrý den, mám u R SCENIC III motor 1,9 Dci F9Q P 8 podfouklý jeden vstřik, opravu mám dohodnutou na příští týden, mohu s autem jezdit, aniž bych poškodil motor?
Děkuji

siemens-live.cz - Re: Podfouklý vstřík

Dobrý den,

poškodit by se nic nemělo, pokud podfouknutí není nijak extrémní(snížený výkon, kouřivost, špatné starty atd..)

Kocourek - 2.0 tdi BMN

Dobrý den, mám problém s Octávií. Vozidlo několik měsíců stálo a teď při startování se muselo točit na 2x až na 3x. Nechytnul hned na všechny válce, ale postupně. Po nastartování motor neměl úplně pravidelný chod, ale výkon v pořádku po ohřátí. Když jsem pak motor ,,chcípnul,, a nechal déle jak 3/4 hodiny tak jsem musel zas točit 3x než zase chytil. palivová soustava by měla být v pořádku, novej ,,palivák,, a zkoušely se i jiné čerpadla, voda ani olej nemizí. Teď motor nestartuje vůbec. Myslíte, že to můžou dělat vstřiky? Děkuji za odpověď..

Kocourek - Re: 2.0 tdi BMN

Vstřiky jsou Siemens.

siemens-live.cz - Re: Re: 2.0 tdi BMN

Dobrý den, řešili jsme již po tel.

Daniel - Audi a4 b7 2.0tdi 103kw BPW

Dobrý den,

Auto mi hrozně čoudí, občas mi jede jen na 3 válce ale po nějaké době jede zase na všechny 4. Auto se poklepává a občas špatně startuje když někde zastavím a chcípnu motor a chci zase nastartovat. když auto jede na 3 válce tak se rozsvítí kontrolka žhavení a auto ztratí výkon, i kontrolka motoru se mi rozsvítila. Turbo mám měněné. Myslím si že jsou to vstřiky.
Děkluji za odpověď.

siemens-live.cz - Re: Audi a4 b7 2.0tdi 103kw BPW

Dobrý den,

kdyžtak mi zavolejte a dohodneme opravu, ale pravděpodobně to budou podfukující vstřikovače.

Tomas - 2.0TDI BLB

Dobry den,

občas se mě po ohřátí motoru začne třást auto, docela dost citelně.

Dle VAG jsou hodnoty vstřikovačů na 1 a 2 válci na 2,99mg. po přidání a puštění plynu se hodnoty srovnají cca na 0,4mg, po chvilce hodnoty zase stoupnou na 2,99mg.

Auto má najeto 256tkm, studene starty na ,,drc" za tepla točí malinko déle, při jízdě i při startu vůbec nekouří, ani za tepla, ani za studena.
Kde začít? přetěsnit vstřiky? kabelová lišta? podfouknuté sedla ? vadné vstřiky?

nedělá to pravidelně, teď byl například týden klid.

siemens-live.cz - Re: 2.0TDI BLB

Dobrý den,

pravděpodobně jsme řešili již po tel.
Ideálně kouknout na dosedací plochy mezi vstřikovačem sedlem v hlavě motoru. S největší pravděpodobností tu dochází k podfouknutí spalinami.

Jan Kuja - 2.0 tdi 125 kw - BMR - P1264 a dlouhe prvni starty

Zdravim, uz nejakou dobu resim problem na mem BMR. Kdyz dele stoji, tak prvni start trva dlouho, ted s oteplenim se to citelne zlepsilo, gumicky uz jsou pred par mesici menene, ale chovani beze zmeny. Uz jsem 2x mazal chybu p1264. Vse nasvedcuje tomu, ze pada nafta. Za jizdy ani na volnobeh zadne potize nepozoruju. Muze byt vstrik spatny a v dusledku toho se to zavzdusni? Co jsem tady cetl na strankach chyby, tak ta ma v tom vyctu neni. Diky za radu.

siemens-live.cz - Re: 2.0 tdi 125 kw - BMR - P1264 a dlouhe prvni starty

Dobrý den,

pokud jsi jste 100% jistý, že nemůže být chyba v o-kroužcích, případně vymačkaném uložení(kolik máte najeto?), zaměřil bych se na žhavicí svíčky, zda jsou všechny o.k. Pokud už budete mít sundané ventilové víko, zkuste napružit konektory na vstřikovačích(kvůli zmiňované chybě P1264). Pokud bude vše toto zkontrolované, zaměřil bych se na tandemové čerpadlo, jelikož zde se může také ztrácet tlak paliva.

Tomo - 2.0 tdi BMR

Dobry den.
1 mam takyto problem auto ma problem pri prvom starte
dlhsie toci. potom ked nabehne tak startuje na supu.
2 sprava sa cudne niekedy strasne dymi a cuka na volnobehu.

dakuejm.

siemens-live.cz - Re: 2.0 tdi BMR

Dobrý den,

zkusil bych nejdříve vyměnit o-kroužky na vstřikovačích.
Někde se evidentně ztrácí tlak nafty.
Pokud cukání a dým na volnoběhu je po prvním startu, tak je to zpravidla zavzdušněním paliv.soustavy v hlavě.
Ideálně vyndat vstřikovače, kouknout na dosedací plochy, zda není některý vstřik podfouklý a pokud není, tak dát nové o-kroužky a mělo by to zase šlapat.
A případně ještě napružit konektory na vstřikovačích.

siemens-live.cz - Re: Re: 2.0 tdi BMR

-zdravim ano vstrekovace boli demontovane a mal som ich na tlakovej skuske boli dobre. tak tam sa uz menia potom automticky uz tie kruzky ci sa mylim?? ale zase ma nabehane 270 000 a neveim ci su tie vstreky povodne alebo nie. teraz uz toci toci raz naskoci raz vybije baterku.
- musim cez kable nastartovat ale tocit dlho, nevadi to tomu autu, nepokazim to? dakujem

siemens-live.cz - Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

Dobrý den, v dnešní době nic automaticky neprobíhá.
Musíte se zeptat, kdo Vám tam vstřikovače zpětně montoval. Každopádně doporučuji při montáži dát nové o-kroužky a šrouby, jinak není nic 100 procentní. Maximálně může při tomto delším startování odejít startér. Doporučuji proto max. 10s. startovat s 30s pauzou. Přeci jen při startovacích otáčkách není zajištěno dostatečné mazání.
Ideálně zkuste dát nové o-kroužky a pokud by to nepomohlo, tak se podívat na tandemové čerpadlo, zda nejsou úniky i tam.

2,0 tdiBMR - Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

1- zdvarim Vas tak tak to dyme ie a cukanie bolo zapricinene triskou na 3 valci tu som vymenil aj kabelaz ku vstrekom. auto prestalo dymit a cuakt.
2- zatial som urobil 1300km a zase citim take mierne chvenie co to moze byt zeby dalsi vstrek dakujem ..??

siemens-live.cz - Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR

Dobrý den,

pokud je to chvění v zátěži(pod plynem), tak to může být opět nějaký podfukující vstřikovač, případně i zanesený palivový filtr.

Vladimír - 2,0 TDI PD RS

Dobrý den občas se mi stává že když mám auto ohřáté tak při volnoběhu když stojí tak volnoběh nejde čisté a občas cukne v motoru. Když to dělalo posledně tak jsem obešel auto a při poslechu u výfuku bylo slyšet jak Kucka . Když jsem vzal telefon že to nahraju tak to na potvoru přestalo. Co by to mohlo být děkuji.

siemens-live.cz - Re: 2,0 TDI PD RS

Dobrý den,

může být bohužel vícero příčin:
-špatný kontakt na el.kabelové liště ke vstřikovačům
-možné podfouknutí spalin u vstřikovače
-mechanická závada na vstřikovači
-netěsnost v uložení vstřikovače(poškozený o-kroužek, vymačkané uložení)
-zanesený palivový filtr
-načaté tandemové čerpadlo
atd....

Miroslav Doubek - Test/repase

Dobrý den,
je možné otestovat tyto vstřily pro motor BMN 125kw popřípadě repasovat? Zaslal jsem tyto vstřiku do největší firme zabývající se testováním a bylo mi zděleno, že tyto vstřiky nelze testovat a že neví o žádné firmě, která má možnost je vůbec otestovat. Děkuji za reakci.



 


Statistiky

Online: 2
Celkem: 398199
Měsíc: 6964
Den: 186