Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re: Škoda Octavia II RS.. rv. 2006/12..BMN 2.0 16V TDI 125 KW..Vstřikovač.

(siemens-live.cz, 17. 2. 2021 10:14)

Dobrý den,

mohl by jste mi poslat na mail hodnoty dávek všech vstřikovačů?
Ideálně z VAGu nebo Delphi diagnostiky.

Škoda Octavia II RS.. rv. 2006/12..BMN 2.0 16V TDI 125 KW..Vstřikovač.

(Filip M. , 12. 2. 2021 19:49)

Dobrý den, rád bych se zeptal co je se vstřikovačem pokud má velmi vysokou hodnotu cca 9+.(mll/min)..???..

Octavie 2rs tdi bmn

(Hubas , 30. 1. 2021 14:26)

Dobrý den, mám octavii 2rs tdi pd 2008 mám problém se studenymi starty někdy to chytne na drc a pak to chytá blbě. Jinak auto jede dobře necuka regeneruje tak jak má.

Re: Octavie 2rs tdi bmn

(siemens-live.cz, 30. 1. 2021 19:06)

Dobrý den, žhavičky jsou v pořádku? Pokud ano, tak bych se zaměřil na o-kroužky na vstřikovačích.

Re: Re: Octavie 2rs tdi bmn

(Hubas , 31. 1. 2021 19:46)

Jo jo zhavice nové..

Cross Touran 2.0 tdi 125kw 2007

(Vlastimil, 22. 11. 2020 17:11)

Touran 2.0tdi BMN
2.0 TDI 125 kW BMN mám nové dpf, egr, turbo,vstriky ,čidla a stále se nedaří regenerace ,nevíte mi poradit čím by to mohlo byt ? Děkuji

Re: Cross Touran 2.0 tdi 125kw 2007

(siemens-live.cz, 25. 11. 2020 14:30)

Dobrý den,

nějakou chybu to hlásí?
Čidla teploty motoru ukazují správně jak na budíku, tak i na VAGu?
DPF je nový originál nebo náhrada?

Octavia RS

(Ondřej , 11. 10. 2020 10:47)

Dobrý den, na mé octávce se mi začalo stávat, že se mi cca ve 2200 otáčkách motor začal dusit a auto nechtělo dále zrychlovat a ani vytočit motor a po chvíli mi auto spadlo do nouze. Vždycky po vypnutí motoru jelo auto chvíli normálně a po nějaké době se to stalo znovu. Na volnoběh mi občas nedrželo otáčky a kolísaly mezi 800-1000, při těch 1000 otáčkách auto znělo jak kdyby mělo prasklý výfuk. Na diagnostice jsme zjistili, že mám na 50% zaplněný DPF a jako příčinu mi určili vstřiky na kterých mi naměřili hodnoty : 1. vstřik = 1,74 2.= 0,67 3.=1,49 4.=0,62. Udělali jsme nucenou regenaraci DPF a auto zatím jede normálně. Chtěl bych se zeptat jestli se z tohoto dá poznat jakou závadou vstřiky trpí a jestli je to opravitelné, či se budou muset pořídit nové ? Mockrát děkuji za odpověď.

Re: Octavia RS

(siemens-live.cz, 11. 10. 2020 20:53)

Dobrý den, v tomto případě by stálo za to vstřikovače demontovat, vyčistit ultrazvukem, překroužkovat, kouknout, zda není nějaký vstřik podfouknutý. Pokud není, tak osadit novými o-kroužky a šrouby, nastavit vůli na vahadlech a vidělo by se, zda se hodnoty zlepšily. Všeobecně tyto vstřikovače po mechanické stránce vydrží hodně. Kdyžtak mi zítra zavolejte a povíme si více.

Záhada

(Milan, 27. 9. 2020 10:42)

Zdravím, vyměnil jsem hlavu, nechal u vás vyčistit vstřiky. Nový šrouby jsou samozřejmost. Start na 1*, nasledně rozjezd a táhne suprově, ale jakmile uberu plyn už to potom netahá a navíc to na volnoběh škube. Za jízdy to neškubne nikdy. Po chvíli trápení bez zátahu vyskočí nedosaženo plnícího tlaku. Jenže vše kolem turba zkontrolováno a kvůli téhle chybě postupně koupeno vše nové. Může se takhle projevit tandemové čerpadlo? Málo spalin-turbo se neroztočí? Málo nafty motor škube? Za studena odchylky vstřikovanýho mnożství +-0.02 na všech, po zahřátí na všech +-1.76.

Re: Záhada

(Milan, 27. 9. 2020 10:43)

Motor BMN

Passat b6 2.0 tdi 125 kw

(Dominik , 14. 7. 2020 9:04)

Dobrý den potřeboval bych poradit se nevím si rady. Jel sem s práce a auto zničeno nic my začlo se klepat když sem sešlapnul plyn tak jak kdyby v motoru něco chrastítko tak sem to dostavil a znicrho nic když do toho sednu nastartuju tak se my to klepe a nemá to žádnou síla a s výfuku se strašně kouří mohli by stě my poradit co to je a kolik by to asi tak zhruba stalo prosím?

Re: Passat b6 2.0 tdi 125 kw

(siemens-live.cz, 3. 8. 2020 12:31)

Dobrý den,

tohle je auto přivézt a pořádně zdiagnostikovat.
Může to být soustu věcí.

Info o dpf

(Lukáš , 2. 8. 2020 21:54)

Zdravím chci se zeptat mám Mazda 3 bk hatchback rok 2008 1.6MZ-CD 80kw kód motoru Y6 koncept PSA a když jedu tak po 50km zapne sahara a fouká naplno i na volnoběh jako má místě a po 10 minutách se ustaly pryto dělá k vůli tomu že probíhá regenerace fapu ale koncovku výfuku mám cistou jako kdyby to jezdilo na elektřinu ale na třetím vstřiku jde vidět zeje trochu spinavi je možné že nekonečnou regeneraci mě způsobuje spatne těsnění pod vstrikem ?mám vstrikovani comonrail děkuji moc za odpověď

Re: Info o dpf

(siemens-live.cz, 3. 8. 2020 12:30)

Dobrý den,

pokud je vidět, že je vstřikovač od spalin, tak s největší pravděpodobností Vám podfukuje v dosedací ploše. Osadit novou podložkou a šroubem a měl by být klid.

Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

(Jan, 20. 7. 2020 11:08)

Dobry den chtěl bych se zeptat .Mam passata b6 2.0 tdi 125kw BMR .Mam problem s tim ze když zaradim 3 a jedu do kopca tak me to vynechava nad 30 ot .Mohlo by to byt vstřikama ? Projevuje se to jen cuknutim .

Re: Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

(siemens-live.cz, 3. 8. 2020 12:26)

Dobrý den,

pravděpodobně jeden ze vstřiků bude podfukovat.

B6 2.0 common rail 100 kw

(Pavel, 23. 7. 2020 17:38)

Zdravím, potřebuji prosím poradit...
Mám b6 2008 100 kw common rail auto z ničeho nic jede na 3 válce chyba zadreny vstrik vstrik vyměněny za nový ...problem přetrvává kabely ok 3ti vstrik a válec vysílají do řidiči jednotky motoru ale řidiči jednotka nevysila zpět do vstriku ...výměna řidiči jednotky problem přetrvává ...já už si nevím rady co s tím muže být.

Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 8. 2. 2020 23:43)

Zdravim, nedávno mi pustili rozvody na diaľnici tak sa menila hlava, všetky tesnenia a odvtedy mi auto ide na 3 valce, strašne dymí a vôbec nejde do ťahu, na voľnobehu dosť klepe aj počas jazdy, vypisovalo chybu ventil pumpy trysky 1 valec neverohodny signal vstrekovaču a vymenil sa ten vstrekovač za repasovany, bol tam z označením 073S a dal sa tam 073G a stále to robí len s tým rozdielom, že na starom vstreku za studena akokeby išlo na 4 valce a keď sa zohrial na 90 stupňov tak až vtedy začalo klepať ale aj tak neťahalo vôbec a vynechavalo ho a teraz ide stále na 3 valce a teraz vypisuje chybu 17668 - ventil čerpadla/trysky valce 1 (N240) nesmyslny signál P1260 - 006 zkrat na plus, poraďte čo to môže byť lebo mi už fakt nevieme, vďaka

Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 10. 2. 2020 7:58)

Dobrý den,

vstřikovač s označením 03G130073G je vstřikovač Bosch, který nemá v tomto typu motoru co dělat. Pokud jste tam měl 03G130073S, tak by jste měl opět sehnat pouze a jen tento, případně 03G130073SX. Vy mýte vstřikovače Siemens, které jsou ovládané piezoelementem a namontovali jste vstřikovač Bosch, který je ovládaný cívkou. Vlastní konstrukce vstřikovače je podobná, ale zaměnit se nedá.