Jdi na obsah Jdi na menu

Otázky a odpovědi

Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

(Jan, 20. 7. 2020 11:08)

Dobry den chtěl bych se zeptat .Mam passata b6 2.0 tdi 125kw BMR .Mam problem s tim ze když zaradim 3 a jedu do kopca tak me to vynechava nad 30 ot .Mohlo by to byt vstřikama ? Projevuje se to jen cuknutim .

Re: Passat b6 2.0 tdi BMR 125kw rv2006

(siemens-live.cz, 3. 8. 2020 12:26)

Dobrý den,

pravděpodobně jeden ze vstřiků bude podfukovat.

B6 2.0 common rail 100 kw

(Pavel, 23. 7. 2020 17:38)

Zdravím, potřebuji prosím poradit...
Mám b6 2008 100 kw common rail auto z ničeho nic jede na 3 válce chyba zadreny vstrik vstrik vyměněny za nový ...problem přetrvává kabely ok 3ti vstrik a válec vysílají do řidiči jednotky motoru ale řidiči jednotka nevysila zpět do vstriku ...výměna řidiči jednotky problem přetrvává ...já už si nevím rady co s tím muže být.

Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 8. 2. 2020 23:43)

Zdravim, nedávno mi pustili rozvody na diaľnici tak sa menila hlava, všetky tesnenia a odvtedy mi auto ide na 3 valce, strašne dymí a vôbec nejde do ťahu, na voľnobehu dosť klepe aj počas jazdy, vypisovalo chybu ventil pumpy trysky 1 valec neverohodny signal vstrekovaču a vymenil sa ten vstrekovač za repasovany, bol tam z označením 073S a dal sa tam 073G a stále to robí len s tým rozdielom, že na starom vstreku za studena akokeby išlo na 4 valce a keď sa zohrial na 90 stupňov tak až vtedy začalo klepať ale aj tak neťahalo vôbec a vynechavalo ho a teraz ide stále na 3 valce a teraz vypisuje chybu 17668 - ventil čerpadla/trysky valce 1 (N240) nesmyslny signál P1260 - 006 zkrat na plus, poraďte čo to môže byť lebo mi už fakt nevieme, vďaka

Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 10. 2. 2020 7:58)

Dobrý den,

vstřikovač s označením 03G130073G je vstřikovač Bosch, který nemá v tomto typu motoru co dělat. Pokud jste tam měl 03G130073S, tak by jste měl opět sehnat pouze a jen tento, případně 03G130073SX. Vy mýte vstřikovače Siemens, které jsou ovládané piezoelementem a namontovali jste vstřikovač Bosch, který je ovládaný cívkou. Vlastní konstrukce vstřikovače je podobná, ale zaměnit se nedá.

Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 10. 2. 2020 20:03)

Zdravim, pomýlil som sa v označení, 073D...ani ten tam nemôže byť?

Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 10. 2. 2020 21:49)

Dal som tam ten starý vstrek 073S a na voľnobehu ide na všetky 4 valce, no keď sa zohreje motor a idem na ňom tak nejde do vykonu a začína ísť pomaly na 3 valce a začne dymiť

Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens*live.cz, 11. 2. 2020 12:02)

Dobrý den,

aby byla opravdu jistota, ideálně nechat všechny vstřiky zkontrolovat na stolici a vyměnit kabelovou lištu ke vstřikovačům. Předtím zkuste tento vadný vstřik prohodit s jiným, jestli bude i chyba cestovat. Případně může být problém s vymačkaným sedlem v hlavě. Vyndejte je všechny a koukněte, zda některý nepodfukuje.(jsou vidět zčernalá místa od spalin u dosedací plochy)

Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 11. 2. 2020 12:15)

Dobrý deň, bol som s tým jazdiť a auto už ide normálne na 4 valce len nejde moc do výkonu, vypisovalo chybu v plniacom tlaku čiže turbo nezopne pri nízkom tlaku, intercooler je prasknutý a váha vzduchu vyhodilo chybu, je možné že tým intercoolerom a váhou vzduchu sa výrazne zníži výkon? Spotreba už je vporiadku ani tak hrozne nedymi do 3 tisic otáčok

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 12. 2. 2020 10:43)

Pokud je prasklý intercooler, doporučuji ihned řešit. Turbo bude dostávat pokyn k dosažení požadovaného tlaku, což znamená, že se bude přetáčet a hrozí jeho zničení. Váha bude taky vypisovat nesmysly a nástup turba bude samozřejmě pomalejší, vzhledem k netěsnosti na IC.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(Patrik, 12. 2. 2020 19:08)

Vďaka, vyriešené... ešte sa muselo egr zapchať lebo turbo tlačilo až od 2700otacok a strašne dymilo...teraz ťahá krásne od najnižších otáčok a už tak moc nedymi ale aj tak mi vyhodilo kontrolku motora s popisom "emise do dilny" ...a egr neplanujem kupovať druhé, dá sa ešte toto dymenie a kontrolka dať preč až stále nevyskakuje?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Passat b6 2.0tdi 100kw BMA

(siemens-live.cz, 21. 2. 2020 11:04)

Dobrý den,
pokud jste EGR zaslepil, tak to jednotka pozná a kontrolka se rozsvítí. Musel by Vám někdo v jednotce softwarově EGR vypnout.

2.0TDI 125kw BMN

(Martin, 21. 1. 2020 1:10)

Dobrý den, mám Tourana 2007 170t. najeto. Trápí mě studené starty,čím auto déle stojí (více jak cca10hodin) blbě startuje. Za tepla krásně na drc. Diagnostika m la jednou hlášku vadu vstřiku ale nyní po smazání ne.Mohou to být třeba špatné těsnění na vstřikách nebo zhaviče? Děkuji moc.

Re: 2.0TDI 125kw BMN

(siemens-live.cz, 24. 1. 2020 8:42)

Dobrý den,

zkontrolujte, jestli opravdu žhaví a všechny žhavicí svíčky jsou v pořádku. Pokud je toto o.k., vyndat vstřikovače a přegumičkovat. Buď jsou špatné žhavičky nebo padá nafta. Pokud i po přegumičkování budou ranní starty špatné, zkontrolujte tandemové čerpadlo.

Touran 2.0tdi BMN

(Ondřej, 9. 1. 2020 0:02)

Auto po studeným startu občas i za tepla kucká, cca před dvěmi měsíci jsem měnil dpf (starý se rozsypal) a zároveň pak i chladič zpětného vedení výfukových plynů, teď pro změnu opět praskl chladič zpětného vedení, chtěl bych otestovat vstriky, děláte tedy opravy jen elektrické části nebo i mechanické? Nesetkali jste se s tímto problémem?

Re: Touran 2.0tdi BMN

(siemens-live.zc, 13. 1. 2020 9:16)

Dobrý den,

opravuji pouze el.část vstřikovače.
Zkuste napružit konektory ke vstřikovačům a při té příležitosti zkontrolujte žhav.svíčky.

P2002-006 - efektivita na spodni mezi

(Eresak, 4. 1. 2020 17:49)

Dobrý den

Mám na mojí Octavia 2.0 TDI 125 kW BMN poruchu a nedaří se mi najít příčinu čím by to mohlo byt. Když dám chybu smazat zase se za chvíli objeví. Na palubovce svítí spirála + DPF.

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002-006 - efektivita na spodni mezi

Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 150 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku.

Bílý kouř se objevuje při regeneraci. Je to nespalena nafta?

Re: P2002-006 - efektivita na spodni mezi

(siemens-live.cz, 13. 1. 2020 9:13)

Dobrý den,

pokud Vám nemizí voda ani olej, vypadá to na nespálenou naftu, která by měla částečně shořet průchodem přes katalyzátor. 100% regenerace bez funkčního katalyzátoru neproběhne tudíž dokonale. Může mít za následek právě zvýšenou kouřivost při regeneraci.
Případně zjistit funkčnost čidel na DPF.

Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

(Jozef , 2. 12. 2019 17:02)

Dobrý den,chci se zeptat mám problém měl jsem prasklou hlavu po namontováni “nový”srovnana zabrouseni ventily nový o kroužky na stříkovacich zle starty padání nafty?postupne vymeneni všechny Vstriky problém stále přetrvává nafta v oleji není..včera vyměněn poslední 4.vstrik auto v zatazi strašně trase vibruje cele

Re: Cuka na volnobeh po ohrani a traseni celým autem při 3 4 5 6rychlosti

(siemens-live.cz, 3. 12. 2019 8:14)

Dobrý den,

viděl bych to dosedací plochy pro vstřikovače. Hlava byla opravdu nová? Nejednalo se o repas? takto se projevuje podfouknutí vstřikovačů.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

následující »