Otázky a odpovědi
Zde uvádějte Vaše otázky ohledně problematiky těchto vstřikovačů a všeobecně závad na motorech 2,0tdi PPD/CR.
Komentáře
Přehled komentářů
Dobry den.
1 mam takyto problem auto ma problem pri prvom starte
dlhsie toci. potom ked nabehne tak startuje na supu.
2 sprava sa cudne niekedy strasne dymi a cuka na volnobehu.
dakuejm.
siemens-live.cz - Re: 2.0 tdi BMR
Dobrý den,
zkusil bych nejdříve vyměnit o-kroužky na vstřikovačích.
Někde se evidentně ztrácí tlak nafty.
Pokud cukání a dým na volnoběhu je po prvním startu, tak je to zpravidla zavzdušněním paliv.soustavy v hlavě.
Ideálně vyndat vstřikovače, kouknout na dosedací plochy, zda není některý vstřik podfouklý a pokud není, tak dát nové o-kroužky a mělo by to zase šlapat.
A případně ještě napružit konektory na vstřikovačích.
siemens-live.cz - Re: Re: 2.0 tdi BMR
-zdravim ano vstrekovace boli demontovane a mal som ich na tlakovej skuske boli dobre. tak tam sa uz menia potom automticky uz tie kruzky ci sa mylim?? ale zase ma nabehane 270 000 a neveim ci su tie vstreky povodne alebo nie. teraz uz toci toci raz naskoci raz vybije baterku.
- musim cez kable nastartovat ale tocit dlho, nevadi to tomu autu, nepokazim to? dakujem
siemens-live.cz - Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR
Dobrý den, v dnešní době nic automaticky neprobíhá.
Musíte se zeptat, kdo Vám tam vstřikovače zpětně montoval. Každopádně doporučuji při montáži dát nové o-kroužky a šrouby, jinak není nic 100 procentní. Maximálně může při tomto delším startování odejít startér. Doporučuji proto max. 10s. startovat s 30s pauzou. Přeci jen při startovacích otáčkách není zajištěno dostatečné mazání.
Ideálně zkuste dát nové o-kroužky a pokud by to nepomohlo, tak se podívat na tandemové čerpadlo, zda nejsou úniky i tam.
2,0 tdiBMR - Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR
1- zdvarim Vas tak tak to dyme ie a cukanie bolo zapricinene triskou na 3 valci tu som vymenil aj kabelaz ku vstrekom. auto prestalo dymit a cuakt.
2- zatial som urobil 1300km a zase citim take mierne chvenie co to moze byt zeby dalsi vstrek dakujem ..??
siemens-live.cz - Re: Re: Re: Re: Re: 2.0 tdi BMR
Dobrý den,
pokud je to chvění v zátěži(pod plynem), tak to může být opět nějaký podfukující vstřikovač, případně i zanesený palivový filtr.
Vladimír - 2,0 TDI PD RS
Dobrý den občas se mi stává že když mám auto ohřáté tak při volnoběhu když stojí tak volnoběh nejde čisté a občas cukne v motoru. Když to dělalo posledně tak jsem obešel auto a při poslechu u výfuku bylo slyšet jak Kucka . Když jsem vzal telefon že to nahraju tak to na potvoru přestalo. Co by to mohlo být děkuji.
siemens-live.cz - Re: 2,0 TDI PD RS
Dobrý den,
může být bohužel vícero příčin:
-špatný kontakt na el.kabelové liště ke vstřikovačům
-možné podfouknutí spalin u vstřikovače
-mechanická závada na vstřikovači
-netěsnost v uložení vstřikovače(poškozený o-kroužek, vymačkané uložení)
-zanesený palivový filtr
-načaté tandemové čerpadlo
atd....
Miroslav Doubek - Test/repase
Dobrý den,
je možné otestovat tyto vstřily pro motor BMN 125kw popřípadě repasovat? Zaslal jsem tyto vstřiku do největší firme zabývající se testováním a bylo mi zděleno, že tyto vstřiky nelze testovat a že neví o žádné firmě, která má možnost je vůbec otestovat. Děkuji za reakci.
siemens-live.cz - Re: Test/repase
Dobrý den,
s těmito vstřikovači je všeobecně problém z důvodu absence náhradních dílů pro mechanickou repasi.
Pár firem na otestování těchto vstřikovačů v ČR určitě najdete, ale je jich opravdu minimu. My "repasujeme" pouze elektrickou část vstřikovače(piezoelement). Nevím, jaký máte konkrétně problém, kdyžtak mi zavolejte a pokusíme se najít řešení.
Jahoda - Výměna vstriku
Dobrý den,
Mám Octavií 2 rs 2.0 Tdi pd
Na aute mi odešel jeden vstrik.
Vstrik jsem nechal opravit , všechny ultrazvukem vyčistit , pregumickovat.
Po výměně vstriku auto nejde nastartovat , auto pouze toci 2x-4x už vypadalo jako ze by mohlo chytnout ale nic , rozvody- Ok, liťsta vstriku nova, čerpadla Ok, diagnostika čistá .
Po roztazeni na laně auto po chvilce chytlo ale vypadalo to jako když běží na 3 hrnky, po lehkém přidání plynu chciplo a neslo natočit ,
Nevíte co by to mohlo být ??
Děkuji za odpoved
TExas - Re: Výměna vstriku
Řešil jsem před svátky bohužel to samé. Naneštěstí 3 vstřiky mrtvé mechanicky, 1 elektronicky. Příznaky téměř to samé, až na to, že mi to takhle 2x zdechlo v křižovatce.... tady v ČR to nikdo nebyl schopnej opravit, všude jen bohužel to, že opravují elektronické chyby....nakonec jsem se hnal firmu v polsku, která dělá repas i mechanických závad a podařilo se za to docela rozumné peníze.
siemens-live - Re: Re: Výměna vstriku
Dobrý den, můžete sem dát kdyžtak kontakt na Polskou firmu?
Dominik - Re: Re: Re: Výměna vstriku
Zdravím, mám taky podobný problém.. jediná firma v Polsku co jsem našel je wtryskinowak, jsou to oni? Díky
siemens-live.cz - Re: Re: Re: Re: Výměna vstriku
Dobrý den,
bohužel neznám.
Jaký máte přesně s autem problém?
Jan - A4 BRD
Dobrý den,
dotaz na motor 125kW BRD od audi. Na volnoběh motor 'kucká' a na otáčkoměru kmitají otáčky (docela logické), než se zahřeje tak hulí bíle a má zvýšenou spotřebu na volnoběh. Diag jediné co ukazuje tak je ve fázi 'kuckání' a hulení je špatné hodnoty na prvním válci na vstřiku a společně s tím i váha vzduchu ukazuje špatné hodnoty. Váha vzduchu by měla být vpohodě. Potřeboval bych nějaké návrhy co by to mohlo být nikdo si s tím neví rady.
Předem za návrhy děkuji :)
siemens-live.cz - Re: A4 BRD
Dobrý den,
jen pro začátek. Žhavicí svíčky jsou o.k.?
Jak dlouho od nastartování studeného motoru toto trvá?
Případně zkusit sundat ventilové víko a napružit konektory u tohoto vstřiku. Pokud nepomůže, tak vstřikovač vyndat a kouknout na dosedací plochu, zda nedošlo k podfouknutí spalinami. Pokud bude dosedací plocha v pořádku, na zkoušku prohodit tento vstřik se vstřikem na druhém válci a pokud chyba bude cestovat, tak bude bohužel vadný vstřikovač. Minulý týden jsem řešil zrovna to samé. Namontoval jsem rezervní, co měl majitel a byl klid.
Jan - Re: Re: A4 BRD
Žhavící svíčky o.k. výměna v srpnu.
Čas asi nejsem schopný odhadnout, ale začne to jakmile se začne zvedat teplota a jakmile se zahřeje na 90 tak problém ustane.
Otestuji prohození vstřiků mezi sebou.
Děkuji za radu
Jan - Re: Re: Re: A4 BRD
Tak problém cestoval... bohužel po testech vstřikovačů se ale zjistilo, že není špatný 1 na prvním válci který dorovnával vetším dávkováním nafty, ale zbylé 3 ... bohužel mi bylo i sděleno, že všechny 3 poškozené vstřikovače nelze opravit... chci se zeptat zda se lze dostat do tohoto stavu nebo zda jdou repasovat vždy? Ještě nemám protokol, takže nemůžu ani napsat co je v protokolu z testů až ho budu mít v ruce přeposlal bych informace zda jsou opravdu vstřikovače neopravitelné nebo zda je lze opravit
siemens-live.cz - Re: Re: Re: Re: A4 BRD
Dobrý den,
zkusit v tomto případě nechat vyměnit trysky za nové.
Ale nedokážu zaručit, zda tím bude problém 100pro vyřešen. Já bohužel opravuji jen piezoelement, kterým to ale určitě není. V dohledné době bych měl mít k dispozici i stolici na test vstřikovačů, takže pak bychom byli moudřejší.
Tomo - 2.0 tdi BMR